6 super tipů, jak se nakopnout do skvělého dne

Každý den začíná ránem, překvapivě. Proto je velmi důležité dodržovat ověřené návyky, které razantně zvýší pravděpodobnost spokojeného dne. Všechny tipy jsem vyzkoušel a snažím se aktivně dodržovat. Pokud se mi to podaří, je můj den vždy mnohonásobně lepší. Nemusíte dodržovat ihned všechny kroky, ale pomalu si jednotlivé návyky osvojujte a pěstujte.

1. Vstávejte časně

U mě platí, že čím déle se snažím ležet v posteli, tím hůře se mi vstává. Většinou se budím již okolo 6 hodiny a pokud nevstanu, cítím se v konečném důsledku unavenější. Záleží však na každém z nás, na tom, v kolik chodíme spát a podobně. Obecně se však doporučuje spát v průměru 8 hodin a vstávat dříve, například od 6 – 8 hodiny. Ranní ptáče, dál doskáče – to přece každý zná.

  • Choďte spát, až se cítíte ospalí.
  • Snažte se každé ráno vstávat ve stejnou dobu.
  • Spěte v tmavé místnosti. Teplota do 21 stupňů.
  • Pokud máte problém se vstáváním, dejte si budík dál od postele.
  • V konečném důsledku využijte nově nabitého času.

2. Vdechněte si život

  • Po probuzení se usmějte na další skvělý den a 5x se zhluboka nadechněte.
  • Vnímejte prostor kolem sebe a novou energii s každým dalším nádechem.
  • S výdechem nechte odcházet všechny starosti, obavy a věci, které vás zatěžují.

3. Protáhněte se

  • S nádechy je dobré se pořádně protáhnout.
  • Zprvu spontánně. Tedy tak, jak to cítíte.
  • Následně vytahujte do dálky levou ruku oproti pravé noze a zase naopak.
  • Už teď se cítíte lépe, že?

4. Vyjádřete vděčnost za možnost dalšího dne

  • Je dobré poděkovat za možnost každého dalšího dne, protože se nejedná o samozřejmost.
  • Uvědomme si, že máme možnost žít, máme co jíst, máme kde spát.. Takový luxus bohužel nemá každý.
  • Uvědoměním si toho, co máme, nám umožní lépe přijímat překážky dne.

5. Ihned po probuzení vypijte sklenku vody

  • Je nutné si uvědomit, že tělo je po 6 – 8 hodinách spánku dehydratované.
  • Doplnění tekutin je velmi důležité. Stačí pouhé tři dny, a už pocítíte rozdíl. Příjemný rozdíl.
  • Začněte již večer, naplňte si sklenici s vodou. Do rána vyprchá přebytečný chlór a ustálí se teplota vody.
  • Vodu pijte po malých douškách. Obsah sklenice do 500 ml, pokud nebudete moci, nepřemáhejte se.
  • Občas můžete zkusit kombinaci vlažné vody a citrónu.

6. Dejte si skvělou snídani

  • Snídaně je základ. Uvádí se, že se jedná o nejdůležitější jídlo dne.
  • Po vypití sklenky vody vyčkejte 15 – 20 minut a až poté se nasnídejte.
  • Říkáte si, co dobrého si dát? Například vejce (jakýkoliv způsob) + ovoce.
  • Já jsem si v poslední době oblíbil instantní kaše. Je to rychlé, zdravé a chutná mi.
  • Pokud budete volit banány nebo jablka, dejte si k nim lžíci arašídového másla. Bílkoviny zpomalí proces vstřebávání sacharidů.
  • Pro zdravý životní styl doporučuji nějaký Fitness Recept. Dobrou chuť!

Buďte šťastní a užijte si svůj den naplno!

, , , ,

Related Posts

No results found

2 komentáře. Leave new

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Fill out this field
Fill out this field
Zadejte prosím platnou emailovou adresu.

Menu